Wednesday, 3 August 2011

Hmm , kenapa aku sedih ?

Siti Nuryatimmah ! Awak kene kuat , kau bukan budak lemah ! Aku takan menangis jikalau aku break dgn pakwe knpe tetibe hari ni , aku mengalirkan air mata  ? Jgn lah nak menangis dan sedih :( Hmmm .Kita cume salah faham , kan ?Kalau lah aku tak marah-2 kat kau mesti perkara ni takkan terjadi , kan ? 


tak pelah , aku ttp sayang kan kau ayamm comell  ingat tu k ? Jgn risau , aku takkan hancurkan blog kau , aku akan jage blog kau mcm mane aku jage blog aku , k ? Bye ayamm comell . aku pasti akan rindu panggil kau mcm tuh :( Hmm , Bye !

No comments:

Post a Comment